Euskal Pilotako Eskola

Trinketean ikasiko duzu nola jokatzen den gomazko paletan, larruzko paletan, argentinar paletan... Zidorra Pilota Taldearen eskolan, hau da, Arabako pilota eskola hoberenean.

Euskal Pilotako Eskola
Zer espero behar den (helburuak)
  • Oinarritik hasita, modalitate bakoitzeko teknikak ikastea. Betiere, ikasle bakoitzaren mailara egokituta.
Zergatik funtzionatzen duen (onurak)
  • Koordinazioa eta malgutasuna hobetzen ditu.
  • Trebetasun motorrak hobetzen ditu.

PILOTA

Gomazko paletan (Az eta Lr) eta eskuan (As) hastea eta/edo hobetzea

Adina
Egunak
Ordutegia
Prezioa € / Hiruhilekoa
ABONATUA
ABONATUGABEA
INSTALAZIOA
OHARRAK
Az
Lr
12:00, 13:00
As
5

Eskolen dinamika hobea izan dadin, goiko mailetan izena emateko beharrezkoa da aurreko maila gainditua izatea. Gure irizpide teknikoari jarraituz, daitekeena da ikastarora datozenak maila, egun edo ordutegi batetik beste batera aldatzea.

9

Izena emateko, deitu ezazu 657 705 983 telefonora, edo idatzi clubzidorra@hotmail.com helbide elektronikora.

15

Hiruhilekoko ordainketa.

22

Estadion egiten ari garen obrak direla eta, baliteke jardueraren instalazioak eta kokapenak aldatzea. Hala egokituz gero, horren berri emango dugu bere garaian.

Argibideak

Zer ekarri behar den: kirol arropa.