Estadion lan egitea

Beti ari gara gurekin lan egiteko pertsona motibatuen bila. Interes berezia dugu guk bezala kirolarekiko maitasuna, komunitatea mugitzeko grina eta desberdinak izateko nahia duten pertsonengan.

lan egizu Estadio Fundazioan

Datu Pertsonalak Babesteko Lege Organikoari jarraituz, jakinarazten dizugu zure datu pertsonalak Estadio Fundazioaren fitxategietan sartuko direla (helbidea: Cervantes ibilbidea, 20. 01007 Gasteiz), eskatzen dituzun zerbitzuak behar bezala egin ahal izateko eta zuri arreta pertsonalizatua eskaini ahal izateko. Horretarako, gure zerbitzu eskaintza aztertu eta hobetzeko iritzi eta gogobetetze inkestak egingo ditugu. Berariazko baimena ematen duzu, zure datu pertsonalak Vital Kutxaren fundazioei laga diezazkiegun (cajavital.es webgunean ageri dira), bai eta erakunde publiko nahiz pribatuei ere, ezinbestekoak direnean gurekin lotzen zaituen erlazioa garatu eta betetzeko, edota hori nahitaezkoa denean kasuan kasu aplikatzekoak diren legezko betebeharrak betetzeko, betiere legedian ezarritako berme guztiekin. Datu horiek eguneratuta mantendu behar dituzu, Fundazioari lehenbailehen jakinarazita datu horietan izandako edozein aldaketa.
Berariaz baimena ematen duzu, Fundazioak Estadioren barruan nahiz kanpoan berak kudeatutako edo koordinatutako jarduerei buruz egiten dituen erreportajeetan ager zaitezen, eta erreportaje horiek zabalkunde orokorreko hedabideetan argitara daitezen, bereziki Fundazioaren fundacionestadio.com webgunean, Fundazioaren aldizkarian eta Fundazioaren jarduera programan, bai eta beste hedabide batzuetan ere, elektronikoak edo bestelakoak, Fundazioari lotuak (Youtube, Vimeo...). Era berean, onartzen duzu Estadio Fundazioak irudiak lagatzea irudi horiek tratatzeko interes legitimoa duten erakundeei nahiz partikularrei.
Izena ematean bestela adierazten ez baduzu, zure datu pertsonalak erabiliko ditugu, orobat, gure zerbitzuak, albisteak, agendak... zuri jakinarazteko, eta zuri bidaltzearren, baita bide elektronikoetatik ere, zure behar eta nahiei egokitutako sustapen informazioa.
Jakin ezazu zure datuei dagokienez eskuratzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko eta aurka egiteko eskubideak erabil ditzakezula. Horretarako, jo ezazu fitxategiaren arduradunarengana (Estadio Fundazioa. Cervantes ibilbidea, 20. 01007 Gasteiz), zure eskaera idazkia papereko postaz bidalita edo Fundazioaren egoitzara ekarrita. Eskaera idazkian, informazio hau jarri behar duzu: izen-abizenak, bizilekua, eskaera, zure nortasun agiriaren kopia, data eta sinadura.