Kirolwkend

Baldin 8 eta 12 urte bitartekoa bazara eta Estadion ondo pasatu nahi baduzu, zatoz asteburu eta jaiegunetan 17:30etik 19:30era: aisialdi aktibo, osasungarri eta dibertigarriko jarduera hau antolatzen dugu kiroldegian.

Kirolwkend
  • Zer espero behar den (helburuak)
    • Koordinazioa garatzen laguntzea.
    • Jokoa gozatzea, bai eta hainbat kirol, hala nola badmintona, dantza, eskubaloia, floorballa, minifutbola, eusko pilota, tenisa, mahai tenisa, shuttleballa, indiaka boleibola, hondartza boleibola...
    • Trebetasun sozialak, kooperazioa, enpatia... hobetzea.
  • Zergatik funtzionatzen duen (onurak)
    • Sormena garatzen du.
    • Kontzentrazio ahalmena handitzen du.
    • Erreflexuak, koordinazioa eta zalutasuna hobetzen ditu.

Kirolwkend, 2 h

ADINAEGUNAKORDUTEGIAPREZIOAINSTALAZIOA
DENBORALDIKO ABONAMENDUA (6 hilabete)Hilekoa
8 - 12Urriaren 1etik martxoaren 24ra asteburu-jaiegunetan, 17:30etik 19:30 arte72 euro30 euroKiroldegia

Argibideak

• Zer ekarri behar den: arropa erosoa.
  • Izen-ematea: harrera lekura etorrita, 945 131 345 telefonora deituta, edo App / Estadio Online webgunearen bidez.
  • Fundaziora abonatuta ez dagoen adiskideren bat baldin baduzu, Kutxabankeko Gaztedi plana/kontua baduena, hark ere Kirol Wkendera izena eman ahalko du.