Xendazaletasuna: Zadorra ibaiaren sorrera eta Munain eta Okarizeko Haritz Zentenarioen Basoa (Araba)

Nahi baldin baduzu hobeto ezagutu zeure ingurunea, bidezidor kirolean hasi, beste pertsona batzuekin ibili… Duela urte batzuetatik, goizeko irteerak antolatzen ditugu, bidezidor kirolaz gozatzeko.

Zadorra ibaiaren sorrera eta  Munain eta Okarizeko Haritz Zentenarioen Basoa
  • Zer espero behar den (helburuak)
    • Ingurumena zaindu dadin sustatzea.
    • Mendiko hainbat eremu esploratzea eta ezagutaraztea.
  • Zergatik funtzionatzen duen (onurak)
    • Metabolismoa suspertzea.
    • Arnas bolumena eta biriken ahalmena handitzea.
    • Indarra, iraupena eta koordinazioa hobetzea.
    • Gogo aldartea hobetzea eta estresa murriztea.
DataLekuaAbonatuaEz abonatua
Eka/8Zadorra ibaiaren sorrera eta Munain eta Okarizeko Haritz Zentenarioen Basoa
(Araba/Álava)
18€25€

Munain eta Okarizeko Haritz Zentenarioen Basoa ingurumen eta historia aldetik balio handia duen leku berezia da, 500 urte baino gehiagoko ehunka zuhaitzez osatua. Badira, gainera, 1.500 urte inguruko zuhaitzak. Gainera, Entziako Zainketa Bereziko Eremura sartzeko ateetako bat da, Europako Natura 2000 Sarean integratua.

Zuhaitz horien gaur egungo itxura, antzina, baso horiek egurra ateratzeko erabiltzen zirelako da, transmotatu egiten ziren, eta horien azpian azienda, ardiak eta zerriak, lasai bazkatzen zen, egun dehesa baten antzeko itxura emanez.

Flora eta fauna espezie askoren bizileku ere bada eremu hori. Horien artean, habitaten zuzentarauan lehentasunezko espezie gisa katalogatutako bi kakalardo nabarmentzen dira: Lucanus cervus eta Rosalia alpina.

Gure ibilbidea ibilbide zirkularra da, Munain herritik abiatzen dena, eta Entzia mendilerroaren magaleko baso zoragarri eta apartekoetan barrena sartzen da, Peña Rojoren azpian Zadorra ibaiaren jaiotzara iristeko. Ebro ibaiaren Arabako ibaiadar nagusiaren iturrietan, Okariz herrira jaitsiko gara, gure abiapuntura itzultzeko.

+info:

• Gutxieneko adina: 12 urte
  • Ordutegia: 8:00etatik 14:00etara
  • Prezioan sartuta daude bide erakusleak eta garraioa.
  • Izen-ematea: abonatuentzat, irteera baino 15 egun lehenagotik hasita (harrera lekuan, 945 131 345 telefonora deituta, app edo  Estadio Online webgunean); eta abonatugabeentzat, irteera baino 10 egun lehenagotik hasita (harrera lekuan, edo 945 131 345 telefonora deituta), irteeraren aurreko asteleheneraino edo toki guztiak bete arte.
  • Ez da dirurik itzuliko irteerako astean bertan.
  • Irteerak aire zabalean dira. Eguraldiagatik ez ditugu atzeratuko edo bertan behera utziko, ez eta dirua itzuliko ere.
  • Data, helmuga eta/edo ibilbidea egokitu ahal izango ditugu.

2023/24 denboraldiko Xendazaletasuna buruzko informazio guztia