Euskal Pilota campusa

Campus honen oinarri dira mugimendua, jokoa eta dibertsioa, eta eusko pilotaren hainbat modalitate elkartzen ditu: esku huskako pilota, zesta-punta, gomazko paleta eta argentinar paleta

Euskal Pilota campusa
  • Zer espero behar den (helburuak)
    • Eusko pilotako modalitateak ezagutzea.
    • Parte hartzaileen arteko harremanak sustatzea.
    • Jarrera egokia lantzea eta mugimendua hobetzea, ariketa espezifikoen bidez.
  • Zergatik funtzionatzen duen (onurak)
    • Gorputz osoa trebatzen duzu; izan ere, ederki konbinatzen ditu lasterketa eta frontoiaren kontra pilota kolpatzearen esplosibitatea.
    • Zure oreka, malgutasuna eta koordinazioa hobetzen dituzu.
    • Ahalmen kardiobaskular bikaina da.

Eusko pilotaren hastapenak

Adina
Datak
Egunak
Ordutegia
Prezioa € / Hila
ABONATUA
ABONATUGABEA
INSTALAZIOA
OHARRAK
8-12 Uzt
Al As Az Og Or
6

Izen-emateak, uztailaren 5a arte, 657 705 983 mugikorrera (Whatsapp) edo clubzidorra@hotmail.com helbidera idatzita. Toki kopuru mugatua.

7

Ikastarogileari laguntzen dion abonatugabeak harrera lekuan ordaindu beharko du (lehenengo eskola egunean) dagokion aldi baterako pasea.

9

Materiala guk jarriko dugu.

17

Estadion egiten ari garen obrak direla eta, baliteke jardueraren instalazioa eta kokapena aldatu behar izatea. Bere garaian emango dugu horren berri.

Argibideak

• Zer ekarri behar den: arropa erosoa eta kirol oinetakoak