Mendizaletasuna

Mendizaletasunean hasi nahi baduzu, jendearekin ibili nahi baduzu... gure mendi irteera hauetan duzu aukera. Kontuan izan ezazu sasoi puntu bat behintzat behar dela.

Mendizale kluba, Gasteiz
  • Zer espero behar den (helburuak)
    • Ingurumena zaindu dadin sustatzea.
    • Mendiko hainbat eremu esploratzea eta ezagutaraztea.
    • Gailurrera iritsi eta igoera burutzea.
  • Zergatik funtzionatzen duen (onurak)
    • Metabolismoa suspertzea.
    • Arnas bolumena eta biriken ahalmena handitzea.
    • Indarra, iraupena eta koordinazioa hobetzea.
    • Gogo aldartea hobetzea eta estresa murriztea.

Hiru Haundiak aintzinako ibilbidea, iraupen-lasterketa eta mendiko zeharkaldi garrantzitsuetako bat da Euskadin. 1987an, Manuel Iradier Txangozale Elkartea jarduera hori antolatzen hasi zen Euskal Autonomia Erkidegoko hiru lurraldeetan zehar, eta hiru gailur enblematikoenetara igotzen zena: Gorbea (1.482m), Anboto (1.331m) eta Aizkorri (1.523m).

Gure proposamenak, Euskal Autonomia Erkidegoko hiru gailur nagusiak gehi Nafarroako Berian gailurra (1.493m) hartuko ditu. Jarduera bikain hauek elkarren 2023/2024 denboraldian eta segidakoak ez diren 4 egunetan egingo ditugu.

Gainera, elurretako erraketak egingo ditugu urtarrilaren 27an. (Bertan behera utzi elurrik ez izateagatik)

• 2023/2024 denboraldiko programazioa
    Ordutegia: 08:00etatik 18:30era, 27/Ene izan ezik (erraketak elurretan, 7:00etatik 20:30era)
DataLekuaAbonatuaEz abonatua
 Travesía Hiru Handiak (los 3 Grandes) Aizkorri, Anboto y Gorbeia
Aza/4Etapa 1: Gorbeia Muruatik Muruara - Bertan behera utzi da20€25€
Aza/25Etapa 2: Anbotora Urkiolako mendatetik Urkiolako mendatera20€25€
Mai/25Etapa 3: Aizkorri Arantzazutik Araiara20€25€
Eka/29Etapa 4: Beriain Uharte-Arakiletik Unanura20€25€

Urt/27Erraketak elurretan (Belagua) - Bertan behera utzi elurrik ez izateagatik28€35€

• Gutxieneko adina: 12 urte
  • Prezioan sartuta daude bide erakusleak eta garraioa.
  • Izen-ematea: abonatuentzat, irteera baino 15 egun lehenagotik hasita (harrera lekuan, 945 131 345 telefonora deituta, app edo  Estadio Online webgunean); eta abonatugabeentzat, irteera baino 10 egun lehenagotik hasita (harrera lekuan, edo 945 131 345 telefonora deituta), irteeraren aurreko asteleheneraino edo toki guztiak bete arte.
  • Ez da dirurik itzuliko irteerako astean bertan.
  • Elurretako Erraketak, prezioan ez dago sartuta erraketen, makilen, kaskoaren, pioletaren, kranpoien eta eskien alokairua.
  • Irteerak aire zabalean dira. Eguraldiagatik ez ditugu atzeratuko edo bertan behera utziko, ez eta dirua itzuliko ere.
  • Data, helmuga eta/edo ibilbidea egokitu ahal izango ditugu.